Ergonomske stolice

Pravilno opremanje kancelarije

Pravilno opremanje kancelarije

Pravilno opremanje kancelarije po ergonomskim principima ključno je za očuvanje zdravlja, udobnost i produktivnost zaposlenih. Stil opremanja kancelarije naravno se treba poštovati, međutim udobnost se ne sme zaobići. U jednom paketu možete dobiti i stil, udobnost i imidž.

Pravilno opremanje kancelarije

Pravilno opremanje kancelarije jeste uzimati u obzir određene parametre. Ljudi koji rade su glavna tema kada se razmišlja o opremanju.

Udobnost i ergonomske stolice

Udobnost i ergonomske stolice

Evo nekoliko koraka kako pravilno opremiti kancelariju:

Ergonomska stolica: Izaberite stolicu sa podesivom visinom sedišta i naslona, podrškom za donji deo leđa i nagibom koji omogućava prirodan položaj tela. Stolica bi trebalo da podržava prirodnu krivinu kičme i omogući ravnomerno raspoređivanje težine. Kako bi stolica bila što idealnija savetuje se individualno opremanje stolice određenim opcijama. 

Pravilno podešen sto: Sto treba biti dovoljno velik da omogući udoban radni prostor. Podesite visinu stola tako da vam podlaktice budu paralelne sa podom kada sedite, a ekran računara vam bude u visini očiju kako biste izbegli nagnuće glave.

Ergonomska tastatura i miš: Koristite tastaturu i miš koji podržavaju prirodan položaj ruku i smanjuju napetost u zglobovima. Tastatura treba biti postavljena na nivou lakta, a miš treba biti udoban za ruku i omogućiti prirodno držanje. Ovo se specijalno odnosi na ljude koji većinu posla provode pored računara.

Pravilno osvetljenje: Osigurajte dovoljno prirodne i veštačke svetlosti kako biste izbegli zamor očiju. Postavite radni sto blizu prozora radi prirodnog osvetljenja i koristite lampe sa prigušivačima kako biste prilagodili intenzitet svetlosti prema potrebama.

pravilno opremanje kancelarije

Organizacija radnog prostora: Održavajte radni prostor čistim i organizovanim kako biste smanjili stres i povećali produktivnost. Koristite police, fioke i organizatore kako biste efikasno rasporedili materijale i dokumentaciju.

Redovne pauze i vežbe: Podstaknite zaposlene da redovno uzimaju pauze i izvode jednostavne vežbe istezanja kako bi održali cirkulaciju krvi i smanjili napetost mišića.

Opremanje kancelarije

Pravilno opremanje kancelarije po ergonomskim principima ne samo da poboljšava zdravlje i udobnost zaposlenih, već i doprinosi povećanju produktivnosti i smanjenju rizika od povreda. Istraživanja su pokazala da pravilno opremljena kancelarija jeste jednako uspeh.

Sve je više kompanija koje shvataju potrebu uvođenja ergo standarda u svoj prostor. Korak dalje se otišlo kada se na tržištu pojavila mogućnost za personalizaciju. Mogućnost izrade stolica, stolova i nameštaja po želji i meri. Na ovaj način su se pokrile sve potrebe zaposlenih i svako može prilagoditi opcije svojim potrebama. Ako vam je potreban savet za opremanje kontaktirajte nas. Isto tako uvek nas možete posetiti i videti koje sve modele i opcije nudimo.

 

Related Posts

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *